© Copyright 2016 by Sirtakinvest. Tüm hakları saklıdır.

Please reload

Diğer yazılar

Bir taşla iki kuş: Yunanistan'a bir ziyaretle Hem Oturma İzni, hem Tatil

June 2, 2017

Nasıl mı olacak? İstanbul'dan Atina'ya günde en az 6-7  farklı uçak seferleri bulunuyor. Bunların ilki de sabah erken saatlerinde. Siz Atina uçak biletinizi alın. Kemerlerinizi bağlayın. Gerisini bize bırakın.

1. Gün - PERŞEMBE

Ayağınızın tozuyla Atina'ya iner inmez sizinle ofisimizde buluşup, size Atina'daki Program hakkında ön bilgi veriyoruz. Kahvelerimizi içtikten sonra, yatırım için sizin amaçlarınızı hedefleyen, (yerleşme veya kiraya vererek gelir elde etmek) yerleri sizlere göstermeye başlıyoruz. Yunanistan'nın en uygun yatırım yeri olan Atina'da yatırımınızın en hızlı geri dönüşümü alacağınız yerleri ziyaret ediyoruz. Size koşturmalı ve oldukça yorucu bir gün vaad ediyoruz. Ama günün sonunda, oldukça bilgi sahibi olmuş oluyorsunuz. Sabah erken de kalktığınızı da göz ardı etmeyerek, ilk akşam sizi rahat da bırakıyoruz:)

2. Gün - CUMA

Bu sefer güne Atina'nın diğer bir bölgesinde yer bakmaya gidiyoruz. Bir önceki günden farklı bir karakteristiğe sahip, ama getirisi gene yüksek bir bölge olan Glyfada-Voula bölgesine gidiyoruz. Bu günümüz biraz daha rahat, zira yürüyerek değil, gideceğimiz yerlere araçla gidiyoruz. Ve deniz kenarında olduğumuz için mutlaka sahilde yemek için zaman ayırıyoruz. Akşamüstü ise sizi Avukatlık Büronuzla tanıştırıyoruz. Firmayı tanıttıktan sonra, sizden in-house Noterlik hizmetin de faydalanarak, gerekli tüm yetkilleri sizden alıyoruz. Gezdiğiniz yerlerden beğendiğiniz bir yer olursa, ki çok büyük yüzdeyle olacaktır, artık bir daha Atina'ya gelmenize gerek bile kalmayacak (Sadece Oturma izni için vereceğiniz parmak izi için geleceksiniz) Artık tüm işlemleri sizin adınıza. avukatınız yürütebilecek. (Vergi nosu alınması, sizin adınıza banka hesabı açılması, alacağınız yerin alım şartlarına uygun olduğunun hukuki araştırılması, gayrimenkulün sizin adınıza satın alma işlemlerinin yapılması, kontratın imzalanması, tapuya işlenmesi, doğan oturma izinleri haklarınızın işleme alınıp başvuruların bitirilmesi) Böylece adalar cenneti olduğu kadar, bürokrasi cenneti de olan Yunanistan'nın hiçbir bürokratik aşamalarına girmeden rahatça işlemlerinizi tamamlayabileceğiz.  Akşam enerjiniz kaldıysa, sizi güzel bir Taverna'da ağırlayıp güzel bir Yunan yemeği yiyeceğiz.

3. Gün - CUMARTESİ

İşte şimdi de geldik işin tatil kısmına. Malumunuz Yunanistan adalar cenneti. Tam 3 binin üzerinde ada bulunuyor Yunanistan'da. Bunlardan sadece 227 tanesinde yaşam bulunuyor. Belki bir gün içerisinde 227 tane farklı adayı görmek... Hmm. Sanırım biraz zor olabilir :) Fakat 3 tane farklı adayı gezip-görmek çokta imkansız değil.

Atina Pire limanından kalkın cruise gemileri ile aynı gün içerisinde Hydra-Poros-Aegina adalarını görebilirsiniz. Hatta denize bile girebilirsiniz.

4. Gün - PAZAR

Keyifli olduğu kadar yorucu da bir 3 gün geçirdiniz. Dinlenmek sizin de hakkınız. Ve pazar günleri Atina'nın en keyifli, en "amaan bi' daha mı geleceğiz dünyaya" diyeceğiniz günlerinden birisi. Öncesinde Akropolis'i gezeriz. Yunan tarihi hakkında ilginç bilgiler ediniriz. Dilerseniz bu aşamada buraya yerleşmiş keyifli Türk gençleriyle, Yunanistan'daki yaşamın en derin ayrıntılarına kadar  bilgiler alırsınız. Ya da tamamen kendi başınıza bir pazar günü geçirirsiniz. Dönüş biletini geçe alın ki, güzel bir Atina pazarını doya doya yaşayın.

Sirtakinvest sizi bekliyor! Yunanistan ve tüm schengen ülkelerinde özgürce seyahat edebilmek ve bununla beraber Yunanistan'da oturma izni alabilmek için tüm sorularınızı bize sorabilirsiniz. İletişim sayfamızdan bize yazabilirsiniz.